Advertise Here

Sihat, Cantik lagi bergaya...

- Another Blogger Blog's

Ketika ini berat saya 86kg
Pandangan dari arah sisi nampak perut yang seperti orang mengandung!

Sudah 2 minggu saya mencuba, ternyata ianya memang hebat!



Berat asal saya 88Kg kini saya sudah turun 85Kg, menakjubkan bukan? ya! saya kini mencabar diri saya agar lebih langsing lagi bersama JMD5 ini...



InsyaAllah saya akan updated setiap bulan jika ada banyak perubahan pada diri saya. Saya cabar dan terus mencabar diri ini! katakan tidak pada semangat yang meundum! Dalam kepala ini hanya ada satu saja, saya perlu kurus seperti sebelum ini!



Hendak tau kenapa?
1- saya susah hendak naik tangga bila saya sudah gemuk begini.
2. saya mula rasa cepat penat
3. saya cepat mengeluh dan putus asa!
4. saya suka pakai baju jubah, jadi perut saya yang besar itu tidak mampu saya lindungi... dan banyak sebab lagi!


Selepas saya bersalin kira2 dua tahun yang lalu, berat badan saya tidak pernah susut. Bayangkanlah jika belum bersalin dan sudah bersalin beratnya sama saja? huh! tidak mungkin! saya tidak mahu ianya berlarutan... saya berharap JMD5 dapat membantu saya....

0 comments:

Post a Comment